Belruimte

Business development is het nieuwe woord voor iemand die voornamelijk acquisitie doet en zorgt voor nieuwe klanten.

Zij zijn de koningen van de belruimte!

Waarvoor gebruik je de belruimte?

Offertes nabellen, afspraken maken met bestaande klanten en new business/ prospects.

Wij geloven dat dit de belangrijkste werkzaamheden zijn als je in de sales zit.

De belruimte moet daarom dan ook echt helemaal goed voelen en een belangrijke bijdrage leveren aan de successen.

 

 

Size matters…

We komen veel belruimtes tegen die eigenlijk veel te
klein zijn en daardoor niet plezierig zijn om in te werken.
Er is zelfs een hele duidelijke relatie tussen het succes van de salesmedewerker en zijn belomgeving.

Onze top 5 tips:

  • investeer in de meest optimale akoestiek
  • een draadloze headset
  • ruim genoeg om te lopen, dat zorgt voor commerciële creativiteit tijdens het gesprek
  • daglicht & voldoende frisse lucht
  • gebruik (gedoseerd) de kleur geel voor zelfvertrouwen,  optimisme, creativiteit en vriendelijkheid

 

 

Neem contact met ons op

  • Neem contact met ons op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.